7 Aralık 2013 Cumartesi

Koton Ole Aksesuar / Kolye

Merhaba, Aksesuar olarak hep severek kullandığım kolyedir heralde. Kolyelere karşı ayrı bir zaafim var. Tabi Altın favorim her zaman ;)

Koton mağazalarına uğradığımda aksesuar bölümü dikkatimden kaçmaz illa ki bi kurcalarım. Kotonun aksesuarlarını sevmeyen var mı acaba yaa? =) Cok cici ve hoş aksesuarlar mevcut. 



Benim kolyem biraz büyük ve yaka tarzına benziyor.  Melek kanadı şeklinde bir görüntüsü var. Kendileri bluzle harika bir kombin oluyor. =)


 Sizcede çok cici değil mi ? =)
Sevgiler,

2 yorum:

  1. Koton'un takılarına bende bayılarım ve beim de en çok sevdiğim aksesuar kolye özellikle de uzun kolyelere bayılıyorum kotonda baykuşlu görmüştüm onu alacağim ben de :) Güle güle kullan senin kolyen de çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Hande Gümüş: Teşekkür ederim beğenmenize sevindim eminimki baykuşlu kolyede harikadır:)

      Sil