9 Mayıs 2013 Perşembe

Glorika.com Alısverisim

Merhabalar,
Yepyeni gıcır gıcır bir site, Glorika.com !! 2012 de kurulmuş fakat, bendeniz  twitter’da şans eseri gördüm. :)
Glorika.com ‘da hepimizin severek kullandığı markaları bulmamız mümkün. Mac, Dior, Clinique, Max Factor, Estee Lauder vs…
Ben bir MAC  hayranı olarak alışverişim’de tercihim ondan yana oldu. Çok da iyi oldu.  07.05.2013 vermiş olduğum siparişim 08.05.2013 saat 17:05 de elime ulaştı. İşte buna hayran kaldım!
İnternet üzerinden yaptığım alışverişler de en fazla 1 hafta dayanabiliyorum.  15 günde gelen var, isim vermeyeceğim ama 1 ayda gelen bile oldu. İnsan ne aldığını bile unutuyor geldiğinde aaa bunu mu almışım diye şaşırdığım bile olmuştur.
Benim gibi paypal hesabıyla alışveriş yapmayı sevenler var mı bilmem ama varsa müjde mi isterim. :) Glorika.com ‘ da paypal hesabınızı kullanarak da alışveriş yapabilirsiniz.
İşte aldığım ciciler;
  • MAC Powder Blush Allık (Peaches ) 
  • MAC Technakohl Eye-Liner Kajal ( Graphblack ) 
  • Couleur Caramel Eye Shadow Göz Farı ( No:03 Chocolate Brown )
 
Couleur Caramel markasını daha önce hiç denemedim. İlk kez deneyeceğim o yüzden ona karşı büyük bi merakım var. :)

eee artık napiyooruz?
Alışveriş yapiyoruz,
Güzelce ambalajlanıyor, kırılmadan, deforme olmadan 1 gün içinde elinize ulasıyor. Yuppiiiiii =)
Bana bu imkânı sağlayan Glorika.com’a teşekkür ediyorum..
Not: Ürünleri tek tek incelediğimde detaylıca yazacağım. Özellikle allığımı bir an önce kullanmak istiyorum.

Sevgiler,
Pelin=)

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    ben de glorikadan mac alışverişi yapmak istiyorum, sitenin profesyonelliğini daha anasayfaya baktığımızda anlayabiliyoruz fakat gel gelelim ürünlerin orjinalliğini konusunda içime bi kurt düşmedi değil, o kadar para verip ürün alıcaz netice olarak. alışveriş yapmış biri olarak ürünlerin orjinal olup olmadığına dair sizden bilgi almak istiyorum.
    Şimdiden çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, @Adsız ürünler orjinaldir. Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz. sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba, Glorika'dan parfüm alacağım ama kararsızım orijinal mi değil mi diye. Parfümleri de acaba orijinal parfüm mü sonuçta fiyatı da çok uygun değil. Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil