3 Eylül 2011 Cumartesi

Nivea

Sevgili Blogcanlar,
Odamda bakınırken karşımda duran makyaj köşemde Nivea ürünlerim gözüme çarptı. Çoğusu daha yeni gıcır gıcır:) Resimleyeyim dedim..
Nivea'yı hayatında hiç kullanmayan yoktur. Özellikle sürekli olarak kullandığım vişneli dudak koruyucusu ve güneş yağları. Çok memnun olmakla birlikte fiyatı normal ürünlere göre daha pahalı.

Nivea 100. yılına özel Rihanna imzalı kutusu.

Kutu kullanışlı ve güzel fazlalık ruj yada makyaj malzemelerinizi koymak için ideal bir kutu .

Kutunun içeriği;
  • Nivea Fruity shine çilek ( çilekli dudak koruyucusu )
  • Nivea pearl&beauty ( inci ışıltılı vücut şampuanı )
  • Nivea Milk ( Besleyici Vücut Sütü )
  • Nivea Fresh Natural ( deodorant )
  • Nivea Nemlendirici Krem
 Nivea Çilekli Dudak Koruyucusu
Bundan öncesinde hep vişneli kullanıyordum. İlk kullanmaya başladığımdan Golden Rose'un çileklisi almıştım fakat renk vermeyip sadece parlatmıştı. Sonra Niveanın vişnelisini almıştım memnun kalıp çilekli almaya yeltenmemiştim hiç.. Bu sefer bunu deneyeceğim. Bakalım çilekli 'si vişneli gibi kırmızı yapacak mı ?


Nivea Milk ( Besleyici Vücut Sütü )
Bir kaç yıl önce annemin aldığı vücut sütünden kullanmıştım fakat daha sonra üşengeçlikten kullanmayı bıraktım. Bunu da denemek için sabırsızlanıyorum ama nereye kadar bir süre sonra köşede durup kalıyor. Kuru ciltler için  bu kışın gerçekten çok işime yarayacak. Malum kış gelince nemlendirici falan sürmediğimde pul pul dökülüyor .

Nivea pearl&beauty ( inci ışıltılı vücut şampuanı )
En merak ettiğim ürünü inci ışıltılı duş jeli. Arkadasım bildiğin parlatıyor demişti. Acaba gerçekten öylemi deneyince göreceğim. Ama kokusunu sorarsanız harika diyebilirim. İçimi ferahlatan bir koku huzur veren bir kokusu var gerçekten.

Nivea Nemlendirici Krem

Nivea nemlendirici kremini küçükten beri her evde görüyorum özellikle bu mavi kutulardan olanları:) Birde bunların kocaman boyutlu olanları vardı kullan kullan bitmezdi sülale boyu:))) Anneannemin bile vardı düşünün artık. Kocaman kutunun içine girip kremleri her yerimize sürerdik. İyi bişey olmasa zaten anneanem alıp odasında koymazdı diye düşünüyorum :)))

Nivea Fresh Natural ( deodorant )

Resimde ortada olan kutunun içine dahil diğer iki tanesi Ayselin yaptığı blog kampanyasından geldi.. Kokularını çok beğendim. Diğer deodorantlarım bitmediğinden kullnmaya başlamadım henüz..

Nivea Islak Mendil

Islak mendiller olmazsa olmazım.. Odamda kocaman bir paket durur. Ani durumlarda iyi oluyor. Ayrıca evin diğer bölümlerinde de kolaylıkla ıslak mendil paketleri bulabilirsiniz. :) Her derde deva misali ıslak mendil..


Ayrıca Nivea Güneş Koruyucularıma buradan bakabilirsiniz.

Hoşçakalın:)

1 yorum:

  1. nivea kremini bende kullanıyorum bence genç kızların yağlı ciltlerine bile uygun oluyor ayrıca nem dengesi güzel

    YanıtlaSil