6 Temmuz 2012 Cuma

Güneş Koruyucularınız Hazır Mı ? :)

Merhaba, 
Tatilden sesleniyorum sizeeeeeeeeee. :) Deniz, kum , güneş derken pek giremiyorum nete. Severek kullandığım ve tavsiye ettiğim bir kaç güneş ürünlerini sizinle paylaşmak istedim.


Dalga bi kaç kez alıp goturuyordu zor çektim desem yeridir. Plaj çantamın gölgeside çıkmış güneşten farkedememişim. Bu seferlik görselimiz böyle olsun:)


1)- Barbara bort Sunshine 35 spf Koruyucu Güneş Kremi
Benim gibi hassas cildi olanlara öneriyorum. Biliyorsunuz ki beyaz ve hassas ciltler güneşe karşı fazla zayıf, hemen kızarıklıklar meydana çıkıyor. Pembelikler ve lekeler oluşabiliyor.  Lazer tedavisi görenlerinde kesinlikle yaz aylarında yüzün de kullanması gerektiği bir ürün. Fazlaca araştırdım yüzüm için en iyi güneş kremini buldum. Hatta kısa bir deney bile yaptım. :) Sabah yürüyüşe giderken yüzüme Barbara bort Sunshine sürdüm omuz ve yaka kısımlarıma sürmedim. Eve geldiğimde resmen askılı badimin izi çıkmış neyse ki yüzüm bu güneşten etkilenmemiş. İyi ki yüzüme sürüp çıktım yoksa lazer tedavisi ardından epey bir lekelenmeye maruz kalacaktım.
Günlük kullanım için ideal bir krem. Kokusu şahane değil fakat insanı rahatsız edecek bir kokusu da yok. Kıvamı ise diğer güneş koruyucu kremlere göre daha yoğun.
Barbara bort Sunshine yüz ve vücut içindir. Ben yüzüm için günlük dışarı çıktığım vakitlerde sürüyorum.


2)- Bioderma Photoderm Max Spf 50+
Bu yaz ağrısız, yanmadan, kavrulmadan bronzlaşmayı Bioderma ’ya borçluyum.  Cayır cayır yanıp kıpkırmızı olan ben artık ağrım olmadan rahatça bu yazın yanık korkusunu atlattım. Özellikle omuzlar çabuk yanar bazen benim su topladığı bile olurdu. Bioderma hafif bir sızı ile atlattım. Nerde o geçen yıl ki ağrım, sabahlara kadar uyuyamadığımı bilirdim…
Bioderma 200 ml oldukça fazla 3–4 kişilik aileye bir tatil boyunca yetecek seviyede. Korumasına diyecek yok favori ürünlerimin arasında kendisi.
Kokusu pek yok diyebilirim yani var da kakao yağları kadar baskın bir kokusu yok.  Sprey şeklinde 2-3 fıs sırtınıza ve omzunuza yeter .:) Kolay dağılan bir yapısı var sürdüğün yerde löp diye kalmıyor. Oldukça kullanışlı ve karlı bir güneş spreyi. ;)


3)- Nivea Sun Protect & Bronze Güneş Sütü GKF 30
Ahh aklıma geçen yıl geldi. Ne de çok kavrulup kızarmıştım. Gecelerce uyuyamayıp o sıcak havalarda bir kat daha yanmıştım. Sebebi bu süt mü bilemiyorum ama bunu kullanmıştım.
Belki de ben fazla güneşte durdum orası da muamma hatırlamıyorum! :)
Geçen yıl Protect  & Bronze güneş sütünü çok aramıştım. Sanırım bu özellikte olan süt her yerde yok. Ya da benim oturduğum semt de yok. Ama bulmam epey zor oldu.
Cildin biraz daha bronzlaşma seviyesini arttırma özelliği olduğu doğru. Diğerlerine göre daha çabuk bronzlaştırıyor. Ama tavsiyem, ilk gün yanığı gerçekten berbat daha yüksek korumalı bir ürün kullanın birkaç gün sonra bunu kullanırsanız daha güzel ve kalıcı bronzluk sağlayabilirsiniz. Ben birkaç gün daha Bioderma kullanacağım daha sonrasında Nivea güneş sütüne geçeceğim!


4)- Innova After Sun Body Lotion

Bu üründen bir şey anlamadım desem yeridir. Güneş sonrası bakım için bir losyonmuş. Ama ben bir etkisini göremedim. Ferahlatıcı ve yatıştırıcı özelliğe sahipmiş. Ferahlatmadı ama :P ya da ben ferahlayacak kadar yanmadım. İlk defa  güneş sonrası için bir ürün kullandım. Türkiye’de satılıyor mu bilmiyorum arkadaşımın babası hediye etti. Bildiğim kadarı ile yurt dışından geldi.

Tatile çıkacakların ve çıkmaya hazırlanan tüm herkese acısız bronzlaşmalar, huzurlu tatiller dilerim.

Sevgiler,
Pelin =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder