22 Kasım 2013 Cuma

Dermokil Maske - Kuru Cilter İçin

Merhaba,
Öncelikle herkese hayırlı cumalar!

Önceleri aktardan aldıgım kilden maske yapan biri olarak daha sonra Dermokil'in kuru ciltler olan kil maskesini kullanmaya başladım. Her zaman vakit bulup yapamasam da özel günlerde bir gün öncesinden yapmaya çalışıyorum.


Kendi cildim oldukça hassas ve kuru olduğu için Dermokil Kuru Ciltler için olanı seçtim. Maskeyi kullanmak için ilk önce yüzünüzün temiz olması gerekiyor. Bir çoğu yüzünü arındırmadan kirli yüze maske yapıp daha sonra temizliyor. Bu şekilde yapılan maskeler bize olumlu sonuç vermez. Bu nedenle cildimizin temiz olmasına özen göstermemiz gerekiyor.
Cildinizi temizleyip dermokil maske tüpünden parmak ucunuza sıkıp yüzünüze sürün. Eğer cildiniz benim gibi gereğinden fazla hassas ise çok ince tabaka halinde sürün.( Aksi taktirde cildinizde yer yer kızarıklık yapabiliyor. )


Maskenin yapısı katı krem gibi gorunsede aslında sürdüğünüzde yarı saydam bir yapıya bürünüyor. Ve kurudukça cildiniz de geriliyor. Bu biraz rahatsız etsede hepi topu 10 dk. Sanırım herkes 10 dk gerilmiş bir yüze katlanabilir öyle değil mi ? :)


10 dakikanın sonunda yüzünüzü ılık suyla yıkayın ve kurutun. Ben daha sonrasında krem sürme ihtiyacı duyuyorum. Nemlendirici sürerek tamamlıyorum bazı zamanlar ise gül suyu takviyesi yapıyorum. 

Bu işlemleri 10 günde bir yaparsanız sonucu daha erken alabilirsiniz.

Ürün paraben içermiyor.

Dermokil'in yeniliklerini Sosyal Medyadan da  takip edebilirsiniz.

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder