16 Kasım 2013 Cumartesi

Avon U By Ungaro Fever For Her Edp

Merhaba, 
Parfüm kullanmasını seviyorum hatta evde sıkıldığımda bile odama girer bir fıs sıkarım kendime... =) Avon Ungaro Fever biraz benim tarzımın dışında bir koku. Hep aynı kokudan sıkıldığım vakitlerde bu baharatımsı kokuyu tercih ediyorum.

Avoncular bilir her ne kadar For Away kadar olmasanda Ungaro Fever inde taliplisi çok.


Bana göre ağır bir kokusu var. Baharat kokusu oldukça fazla sanki. Daha çok şeker meyve kokularını seven biri olarak bu parfüm o kadar sevgimi kazanamadı! Şişesi bakımından şık. Parfüm şişelerini atmaya kıyamayan biri olarak daha sonra benim gibi süs olarak kullabilirsiniz=)


Avon U By Ungaro Fever For Her Edp 50 ml
The Ungaro Maison' kokusu,ince zevklerini ve cazibelerini ortaya çıkarmak isteyen kadınlar için özel olarak üretildi.U By Ungaro Fever,etkileyici kokusuyla Ungaro modasının ruhunu yakalıyor.Kadınlara özgü çiçek kokularının karşı konulmaz karışımı..

Sevgiler,
Pelin=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder