15 Eylül 2013 Pazar

Wigglesteps / Kıpır Kıpır Tarz Çoraplar

Merhabaaaaaaaaaa, 
Çoraplarım nasııııııll? :-) çok cici dimiii 😁

 Oldukça genç bir marka olan Wigglesteps  Türkiye’de ve dünyada çorap endüstrisinin en önemli üreticileri arasında yer alan, dünyanın ilk ve tek organik çorap fabrikası olan Atel Tekstil’in tescilli markasıdır.


Gayeet çılgın (benim gibi sürekli siyah çorap giyen birine çılgın gelmesi normal) olan bu çorapları sonunda giyme fırsatı buldum. İlk olarak hamburgerli karışık desenli çorabı giydim. Dizimin altına kadar gelen hamburger ağırlıklı çorap sizcede çok çılgınca değil mi? :) Normalde diz altına gelen çorapların birçoğunun lastik kısmı rahatsız edebiliyor ama Wigglesteps çoraplarında bu durumla karşılaşmadım. Benim gibi rahatına düşkünler için ideal...

Gel gelelim cupcake desenli çoraba. Sıradanlığı sevmiyorsanız bu çılgın desenlerdeki çorapların tam size göre olduğunu düşünüyorum. Cupcake desenli çorap diğerine göre daha sade... 


Vee tabi olmazsa olmazım siyah-beyaz!!! aralarında en çok sevdiğim olduuu! =)

Şimdi bir çoğunuz doğal olarak nereden satın alacağız, nereden bakacağız diye soruyorsunuz. O zaman sizlere güzel haberi veriyorum yakında bu çılgın çorapların çeşitlerini wigglesteps.com 'da online olarak satın alabileceksiniz.
Şimdi wigglesteps.com 'a giriyoruz ve mailimizi bırakıyoruz onlar bize haber veriyooor.

Dilerseniz diğer sosyal mecralarda da yakından takip edebilirsiniz.

Bana bu şirin mii şiriiin, çılgın mı çılgııın, tarz mı tarzzz çorapları deneme fırsatı veren @wigglesteps'e teşekkürlerimi sunuyoruum.

Sevgiilerrrr,
Pelin=)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder