7 Eylül 2013 Cumartesi

Pastel Magic Sand Matte Finish / Dokulu Oje #726

Merhabaa,
Son zamanların yeni trendi dokulu ojeler artık Pastalde! Özgürlüğü, huzuru ve sonsuzluğu  anımsatan  masmavi bir postla karşınızdayım. :)


İlk olarak beni tedirgin eden sürümü zor olacak düşüncesiydi. Takdir edersiniz ki dokulu ve kum kum görüntüsü böyle bir piskolojiye sebep oluyor. Fakat düşündüğüm gibi olmadı gayet sürümü kolay gerçekleşti.


 Pastel Magic Sand Matte Finish serisi 7 renkten oluşuyor. Benim denediğim ise #726 numaralı huzur dolu bir mavi...

 

Pastel Magic Sand Matte Finish ojeler isminden de anlaşılağı gibi mat bitişli ve dokulu bir yapıda...


Sürdüğünüzde tırnağınızda hafif parıltıları farkedeceksiniz. Buda bence pastel dokulu ojeye fark katmış diyebilirim.


Kalıcılığı bana göre iyi. Ortalama 5 gün kadar dayanıyor. Çıkarmasıda sürmesi kadar kolay... Pamukta bekletmeden çıkarabilirsiniz. Normal ojeler gibi ufak bir çabayla çıkarmanız mümkün.



Normal ojelerden sıkılanlar için güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum.
Pastel Magic Sand Matte Finish Kum efektli ojeleri ben çooo..k sevdim.

Perakende satış fiyat : 7,25TL

Sizin düşünceleriniz neler?

Mutlu haftasonları...

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder