6 Mayıs 2013 Pazartesi

MATRIX Biolage Colorcarethérapie

Saçımı deneme tahtası gibi sürekli değişen biri olarak saç kremi, saç bakım serumları gibi ürünleri çok sık kullanıyorum.
Aynı ürünü sürekli kullanmak da bana göre değil sürekli değiştirme ihtiyacı duyuyorum. Bu sıralar kullandığım matrix biolage renk koruyucu serisi.
ilk adım şampuan, daha sonra renk koruyucu bakım kremini kullanıyorum. Islak saça masaj yaparak 1-3 dakıka arası bekletip duruluyorum.
Saçımı taradıktan sonra renk koruyucu spreyı sürüyorum.

MATRIX  Biolage Colorcarethérapie Renk Koruyucu Şampuan
Boyalı saçın rengini, parlaklığını ve yumuşaklığını koruyan, derinlemesine arındırıcı bakım şampuanı.


MATRIX  Biolage Colorcarethérapie Renk Koruyucu Bakım Kremi

Boyalı ve sağlıklı saçların ışıltısını, yumuşaklığını ve rengini korumaya yardım eden ağırlaştırmayan bakım kremi.


MATRIX  Biolage Colorcarethérapie Renk Koruyucu Parlaklık Spreyi
Günlük uygulanabilen sprey saçlarınızın rengini korurken kolay taranmasını da sağlar.


Sevgiler,
Pelin=)

1 yorum: