17 Mayıs 2013 Cuma

MAC PEACHES Sheertone Blush Allık

Merhaba,
Uzun zamandır allık arayışı içinde olan ben, sonun da aradığım allığı buldum! Krem allık mı? Top allık mı? Simli? Simsiz derken MAC Peaches Şeftali tonunda ki allığı seçtim.


Peki neden? :)
Günlük kullanacağım için simsiz ve mat olması gerektiğini düşündüm. +1
Cildim kızaran bir yapıya sahip olduğu için şeftali tonuna ihtiyaç duydum. +1
Ve tabi bunlarla birlikte bende hergün dahada nükseden MAC aşkı +1



Allık her mevsime uygun.(bana göre)
Benim diğer  allıklarıma fırçayı hafif sürer sürmez toz toprak olurdu her yer. MAC Blush allıkta ben bu durumla karşılaşmadım. İlk dikkatimi çekende bu oldu. Hatta yeni ondandır diye düşündüm ama 2.3 ve 4. deneyişimde de aynı güzelliğini korudu. 
Oldukça pigmentli bir yapıya sahip bu yüzden tek sürüşte istediğim kıvama getirebiliyorum. Kalıcılığı hakkında çok olumlu değilim fakat benim beklentilerimi %90 karşıladı.



Eğer doğal, mat görünümlü, her mevsim kullanmak istediğiniz bir allık istiyorsanız  MAC PEACHES Sheertone Blush Allık met şeftali tonunda ki bu allığı size  önerebilirim.

Ürünü  Glorika.Com'dan temin edebilirsiniz. Ürün detayları için tık tık!
Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder