18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate Gece Serumu

Merhaba,
Kiehl's in merak ettiğim gece bakım serumunu yaklaşık 20 gündür kullanıyorum.  Sonuç inanılmaz!


Öncelikle şişesinden söz etmek istiyorum. Sağlık ve hijyenik acıdan cam şişe seçilmiş. Oldukça şık duruyor. İçerisinde damlalığı mevcut. (Kendinizi deney yapiyor gibi hissedebilirsiniz:) )  damlalığın üzerinde (kapağında) basmamızı sağlayan aparatı var bu şekilde damlalığa ürünümüzden istediğimiz miktarda çekebiliyoruz. Su renginde şeffaf bir yapısı var. Lavanta kokulu fakat rahatsız edici bir kokusu olduğu söylenemez. Bunu lavanta kokusunu sevmeyen biri olarak kolaylıkla söyleyebiliyorum. :) Daha bir artısıda Paraben, parfüm ve mineral yağ içermiyor



 Ürün açıklaması;

 

Damlalık kısmı;


Uygulama şekline gelecek olursak; ilk olarak makyajımızı çıkartıp cildimizi temizliyoruz. Gece yatmadan önce, 3 damla avucumuza damlatıyoruz. Tampon şeklinde yüzümüze uyguluyoruz.

Uygulama sonrası; birkaç saniye sonra cildiniz serumu çekiyor. Yüzünüze nemlendirici sürmüş hissiyatı veriyor. Bu yüzden yastığa , yorgana bulaşır diye korkmadan gönül rahatlığıyla cildinize uygulayıp mışıl mışıl uyuyabilirsiniz.

Sonuç; yüzümde tatlı bir rahatlık oldu. Cildim kuru olduğu için her sabah uyandıgım da ki gergin yüzüm pamuk gibi oldu. Soluk yüzüm parladı. Makyaj yapmasam da yüzümdeki canlılık bana yetmeye başladı. En çok da makyaj yapma gereksinimi duymuyorum ve bu beni cok mutlu etti.


Damla damla kullanıldığı için uzun süre kullanabileceğiniz bi ürün. Bu yüzden fiyatı kullanım süresine göre cok ideal.

 30 ml fiyatı 104 TL.

Ayrıca söylemeye unutmuşum  Kiehl's çalışanları oldukça ilgililer 2 kere arayıp ürün hakkındaki görüşlerimi sordular. Memnun olup olmadığım hakkında bilgi istediler. Çok zarifler. Kendilerine buradan bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.



Sevgiler,
Pelin=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder