22 Mayıs 2013 Çarşamba

Kiehl’s Actively Correcting & Beautifying BB Krem SPA 50/PA +++

Merhaba,
Kiehl'sın mucizevi etkilerini duymayan,görmeyen, bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum. :) Benim blogumda da olduğu gibi bir çok blog'da Kiehl's Midnight Recovery Concentrate Gece Serumundan söz edildi. Ürün etkileri beklentilerimin çok daha fazlasını karşıladı. Sabah kalktığımda yüzüm parlıyor, soluk bir görüntü olmuyor. Bu beni çok sevindirdi. Vee sonuç olarak  Kiehl's sevdiğim markalar arasında kısa sürede yerini aldı!

Kiehl's dan bu kadar memnun kalıp da BB kremini kullanmamak olmaz öyle değil mi ?

Yep yeni, gıcır gıcır bir ürün Kiehl’s Actively Correcting & Beautifying BB Krem SPA 50/PA +++  !!!

Sıcaklar yüzünü gösterdi bende dahil bir çoğumuz fondotenleri çantalarımızdan çıkardık. Gerçi ben kıştan başladım fondoteni kullanmamaya ama neyse =)

Kiehl’sin yeni cici ürünü Actively Correcting & Beautifying BB Krem SPA 50/PA +++  en ama ennnn çok sevdiğim yanı 50 PA +++ UV  yüksek korumaya sahip olması. Yüzümde sürekli güneş kremi kullanmam gerekiyor. Yaz / Kış farketmiyor. Lazer epilasyona gittiğim için her makyajımın altına güneş kremi kullanmam gerekiyordu. BB kremlerin çoğu 15 SPF olduğu için Kiehl'sin 50 olması benim açımdan mükkemel diyebileceğim bir özellik!



Kiehl’s Actively Correcting & Beautifying BB Krem  3 tonu mevcut,  Çok açık, açık ve doğal. Ben Light rengini seçtim. Aslında iyi mi ettim kötü mü ettim bu konuda kararsızım aslında, biraz koyu geldiğini düşünüyorum fakat yüzüm bileğime göre daha koyu renkte. Sürdükten bir süre sonra cildimle birleşince uyum sağladı. Bir açık rengini deneseydim belki daha iyi olabilirdi ama Light da bir süre sonra cilt tonumla bütünleşti diyebilirm.


Fondöten kıvamında fakat daha ince bir yapıya sahip. Yüzümde belirgin bir iz, yara , sivilce tarzı şeyler olmadığı için kapatıcılık durumu ne kadar iyi kestirmek zor olsa da yüzümde oluşan güneş lekelerini kapattı. Gün içerisinde yanakları kızaran pembe pembe dolaşan bir kız olarak bu durum koyu pembe yerine toz pembe oldu =) bunada şükür!

Kokusu hakkında pek yorum yapmayacağım, sevmeyen olabilir ama beni rahatsız etmedi.

Genel olarak;
C vitamini içermesi,
50 PA +++ UV yüksek korumaya sahip olması,
Dokusu ve yüzümdeki hafifliği beni cezbetti.


Ürün Özellikleri:
Doğal Mineral Pigmentler:
Amino asit kaplı demir oksitleri, cilt yapısına benzerlikleri sayesinde tüm gün süren doğru renk tonunu sağlar.
Gliserin:
Bu nem tutucu cildin nemini korumasına yardım eder. Formül içerisinde bu içerik cildin berraklığını ve ışıltısını artırmak için nem miktarını yeniler.  
C Vitamini (Ascorbyl Glucoside):
Bölgesel olarak uygulandığında, cilt hasarlarını önlemek ve düzeltmek üzere birçok fayda sağlayan güçlü bir antioksidandır. Formül, melanin üretimini ve transferini azaltmak için çalışır. In vitro ve in vivo testlerde renk bozukluğu üzerindeki etkinliği kanıtlanmıştır. Zamanla cilt tonunu eşitler, cilt dokusunu pürüzsüzleştirir ve cildin ışıltısını artırır.
UV Filtreleri
Homosolate/octisalate – Bu içerik cildi güneş yanıklarından korumaya yardımcı UVB ışını emicilerine sahiptir.
Octocrylene – Bu su geçirmez molekül cildi UVB ve kısa UVA ışınlarına karşı korur.
Titanyum Dioxide – Bu mineral güneş koruyucu UVA ve UVB ışınlarını bloklar. Küresel silikada kapsüllenen bu titanyum cilde transparan bir görünüm, yumuşak ve ipeksi bir doku sağlar.

Kullanım Talimatı:
Gündüz, cilt bakım programınızda kullandığınız ürünlerden sonra uygulayın. Tek başına kullanılabildiği gibi fondötenin altında da kullanılabilir.

Ana içerikler:
Eşsiz BB Cream formülümüz tüm cilt tiplerinde renk bozuklukluklarını ve cilt kusurlarını gidemeye yardımcı olur.
Geniş kapsamlı GKF 50 PA+++ koruması sağlar.
Çok açık, açık ve doğal olmak üzere üç farklı fon seçeneği sunar.
Tüm gün nemlendirme sağlar.
Gözenek ve ince çizgi görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
Paraben, silikon, koku ve mineral yağlar içermez.

30 ml 69 tL.
Detaylar için tık tık!

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder