28 Nisan 2012 Cumartesi

L'Oréal Paris Glam Bronze Suya Dayanıklı Fondöten

Loreal’in merak ettiğim ürünlerinden bir tanesi de bronzlaştırıcı fondöteniydi. Arkadaşımın hediyesi oldu bana =) Bugün hemen denedim…



Suya ve sıcaklığa dayanıklı olması harika!  Yazın fondöten, pudra, kapatıcı vs. gibi ürünler çekilmiyor.

Loreal Glam Bronze teninizde fazlalık ve abartı durmuyor. Oldukça natürel. Hatta cildinize bir fondöten sürüldüğü bile belli değil.  Kokusunu da sevdim. Hafif doğal bir kokusu var.


Kutusu da çok şirin =) Aynası ve yanında süngeri var.

Hem suya dayanıklı olması bir yandan da bronzlaştırıcı bir etkiye sahip olması çok hoş…
Yazın deniz de denemek istiyorum bunu. Bronzlaştırıcı etkisi gözle görülür bir seviyede mi acaba? Bunun cevabını çok merak ediyorum.

Sevgiler,
Pelin=)

5 yorum:

  1. aaa inanmıyorum ne kadar güzel bir ürün çıkarmış loreal. suya ve sıcağa dayanıklı olması çok büyük bir iddia :) türkiyede var mı acaba ben hiç denk gelmedim yoksa arkadaşın yurtdışından falan mı almış :)

    YanıtlaSil
  2. Markafoni yada trendyolda gördüm aynısından :) gratislerde vardır eminim ki:)

    YanıtlaSil
  3. hala denemedinizmi :)

    YanıtlaSil
  4. numarası kaç acaba? bu renk almk istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Numarası 01
    Bu arada ürünü denedim, Yaklaşık 1 ay kadar tatilde olduğum için doğal olarak bir bronzluk oldu fakat yüzümde lazer tedavisi gördüğüm için güneşte pek durmadım.
    Ürünü genel olarak sevdim.

    YanıtlaSil