30 Nisan 2012 Pazartesi

Barbara Bort 2'li Far #25


Günlük makyajımda far kullanmayı pek sevmiyorum. Çok nadirdir sürdüğüm. Her gün okula gittiğim için far ağır kaçıyor biraz. Eyeliner, ruj,  rimel ve allıkla idare ediyorum. =)

Evdeki farlarımda hep ana renklerden oluşur. Yeşil, Mavi, Siyah ve Kahve…  Barbara bort farlarını da bu konuda başarılı buluyorum.
İki rengi aynı anda kullanabiliyorum, bu iki farı kullanarak gölgeli bir makyaj yapabiliyorum.
Renklerde oldukça doğal duruyor.

Barbara Bort Eye Shadow Due 25





Ayrıca barbara bort İtalyan üretimi organik sertifikalı. Farların yapısı resimden de belli oluyor çok iyi. Sürülüşü çok kolay fırça sürerken yağ gibi akıp gidiyor.

Kalıcılığı da birçok markaya göre çok iyi. Doğal göz kırpma hareketlerinde yayılıp bulaşmıyor.


Ürün fiyatı cosmotek'de 25 TL.
Detaylar için Tıklayın!

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder