23 Ağustos 2011 Salı

Yeni Flormar Ojelerim.

Merhaba, bu günlerde yazamıyorum pek. nedenide bu sıra biraz stresliyim. Kötü stres olmasada iyiside kötüsüde stres işte.

Bunca iş arasında oje almayı da becerdim ya bana birşey olmaz:) yakaladinyakaladin.com'dan tırnak süsleme seti ve disklerinden sipariş verdim. Aslında oje hazırlığımda biraz ona. Heycanlı bekleyiş içerisindeyim. Büyük ihtimal tırnak süsleme setim en fazla 2 gün içerisinde elimde olacak. Denemek için sabırsızlanıyorum. Disklerimden güzel şekiller elde edeceğimden eminimm ama renk olayını arttırayım dedim lazım olur:)


Falşlı ve flaşsız olarak çektim.Soldan sırasıyla; 408,413, 401 ve 099 numaraları.

Bu gece toprak renginde olan 413 Flormar nail enamel ı denedim. bu renkler tenime gitmes diyordum. Ama çok beğendim bunu:)


T-shopa gittiğimde Alix Avien ojelere saldıracağım. Süsleme setim için epey bir lazım :)) 2 gün sonra sizlere harikalar yaratacağım becerebilirsem tabii :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder