11 Ağustos 2011 Perşembe

Jadore Güneş Gözlüğü Ve Aras Kargo Rezilliği.

Öncelikle Jadore çalışanlarına teşekkür ederim. Her ne kadar gözlüğün elime ulaşması güç olsada güç bela kavuştum. Suç kimin derseniz tabiiki ARAS KARGO nun.


Aras Kargo'dan hiç bugüne kadar bu kadar dengesiz bi olayla karşılaşmamıştım. Ramazan dolasıyla telefonumu sessize alıp yatmıştım. Öğlen uyandığımda ise 2 cevapsız arama. Aradım ve arayan ARAS KARGO.
-Ben: Alo , İyi günler,
-Aras K. Çalışanı: Alo ,Aras Kargo.
-Ben: Beni aramıştınız, adıma bi kargomu var acaba dedim? (çünkü ilk kez konuştugum birileri değil sürekli kargo geliyor bana )
-Aras K. Çalışanı: Hayır yok, bi sorun olursa ben sizi ararım.
Şakkk diye telefon kapanır.

Bi an neye uğradığına şaşırır pelin.. :)
Neyse dedim gün içinde kargom gelir heralde diye düşündüm. 1-2 saat bekledim tık yok. Çok sayın annem markete giderken ARAS KARGO'ya uğramasını söyledim. Annem gittiğinde ise, adıma kargo olmadığı söylenmiş.

Kuşkulandım iyice, içim rahat etmedi. Tekrar ben aradım. Bu seferda bana kargonuz geldi sizi aradık ulaşamadık geri gönderdik dedi :| şok üstüne şok..

Madem ulaşamadın, madem geri gönderdin öğlen aradıgımda bunu bana söylesen ne olurdu ? Ha bide annem gidiyor onada kargo yok deniliyor. Bu mu yani ?  Bu dünyada işini hakkıyla yapan kaç kişi var acaba çok merak ediyorum ço..k..

Tekrar firmayı aradım, sağolsun ilgilendiler. Tekrar gönderdiler gözlüğümü vs vs.. Anlıcağınız 4 günün sabahı rezil oldu. 

Bunlara rağmen her türlü suçluda biz oluyoruz bu arada:)  Hayatımda ilk defa bu tarz bi olayla karşılaştım ve günler geçmesine rağmen hala sinirim geçmedi.  Bu insanlar bukalemun olmaya mı başladı ? ne oluyor bunlara ?



Aras Kargo yüzünden gözlüğümün gelmesine bile sevinemedim. Uzak olsun artık. Sizede tavsiyem yurtiçi kargo. Boşuna Aras Kargonun kahrını çekip aklınızı kaybetmeyin benim gibi.


2 yorum:

  1. Aras kargo ile ben defalarca sıkıntı yaşadım. Kendim asla tercih etmem ama bana gönderen firmalar onu seçmiş olunca mecbur geldi. Bir defasında şehir dışında idim ve ev boştu. O gün kapıyı açan kimse olmayınca "kapı açılmadı napalım" deyip teslim edildi diye sisteme işlemişler gönderiyi. Düşünün artık :):):) Yurt içi kargo ile de çok sıkıntılar yaşadım. Gelen kargoların içinden parçaların düşüp kaybolması, kargomun bana verilmeden "alınmadı" diyerek göndericiye geri yollanması vs vs... Bence en güzeli Sürat kargo. Artık ondan şaşmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Artık kimse işini hakkıyla yapmıyor malesef.

    YanıtlaSil