10 Ağustos 2011 Çarşamba

Chiccy Accessories

Sizlere çok sevdiğim çokda severek kullandığım chiccy takılarımı göstermek istedim. Önceden böyle bir markadan haberim yoktu, taaki bir blogda kampanyasını görene kadar :) sonra neredeyse tüm bloglarda karşıma çıktı. Tabi ben dayanabilir miyim buna katılıverdim hepsine.

Katıldıktan sonra merakımdan sitesine girip karıştırdım herbişeyi. Özellikle saatlerine bayıldım. kordonu çiçekli kumaştan vintage saatler çok cicilerdi. İlk görüşte aşk misali o saatle aramızda güzel bir elektrik oldu. Valla hala gördüğümden beri aklımdalar ne yalan söyleyim.

Rustik kolyeside ayrı bir şahane. Rustik kolyemi takınca biraz nostalji yaşıyorum sanki.Bana dedemin köstekli saatini hatırlatıyor her taktığımda:)

Bu elbisem ve bu kolye şahane uyum! çok mutlu oluyorum bunları bir arada görünce. Düğme detayıyla kolyem çok ciciş..

Birde bileziklerim var. Onlarıda takmaya kıyamıyorum. Kutusu hele ondan hiç söz etmiyorum o da çok romantik:)

Bileziklerim en son taktığımda sanki biraz kararma olmuş gibi hissettim fakat; kararmış halleri bile muhteşem diyebilirim :)

Hı hım.. Birde bilekliğim var, biraz ağır takarken çok rahat edemesemde yinede takmaktan vazgeçmiyorum.
 
Kenarları taşlı tuşlu güzel mi güzel.. Sevdim mi ? sevdim arkadaş :)

Son olarak, bana tuttuğum takımı hatırlatan, siyah beyaz kolyecim. Bu kolyemi henuz daha takmak nasip olmadı. Allah nasip ederde beşiktaş maçına gidersem bu kolyemi takmak istiyorum.



Tabi maçla sınırlı kalacağını da pek düşünmüyorum ama neyse.. :) ama ciciş ya.. Love ya..

Toptan satış mağazası Eminönünde'ymiş. Acaba gitsek biz tek tek alabilirmiyiz:)  Perakande satış ise Alaçatı/İzmir de.
Of bilmiyorum yani Eminönüne gidince uğramak istiyorum tek vermezlerse bende bakıp bakıp çıkarım napayım! 

http://www.chiccy.com/ merak edenler buradan didikleyebilir takıları. Nasılsa bakmak serbest:)

2 yorum:

  1. ay çok güzeller ya güle güle kullan alışveriş sitelerinde sık sık indirime giriyo fyt uygun küçüktür diye almamıştım iyiki görsel koymuşun en kısa zamanda bnde almalıyım=)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil