9 Mart 2013 Cumartesi

Dr. Hauschka Lip Gloss #01

Merhaba,
Daha önce hiç kullanmadığım bir markanın ürünü elime geçti. İnsan ayrı bir heyecan yapıyor kullanırken sanki... :) Ya da ben abartıyorum, bilemedim. :$
Önceleri Türkiyede satışta olmayan  Dr. Hauschka  markalı ürünler 2 yıl önce artık ülkemizde de satışa çıkmış. Bir Alman markası olan Dr. Hauschka, ünlüler tarafından da oldukça revaçta.  Uma Thurman, Jennifer Lopez, Jessica Biel, Leighton Meester, Martha Stewart, Madonna da markanın ünlü müdavimlerinden...
 Dr. Hauschka Lip Gloss  #01 numaralı rujumu çok beğendim. Nude tarzı sevdiğim için şimdiden favorim olacak gibi duruyor...  Hafif bir pembelikle birlikte dudaklarınızı parıl parıl, ışıl ışıl gösteren bir urun. Günlük makyajınızda parıltıyı sevmeyenler için bile ideal olabilir çünkü abartılırı bir parıltılık yapmıyor diyebilirim.
Kokusuna gelecek olursak sanki adını hatırlayamadığım bir kremin kokusuna benzettim. Dudağı vıcık vıcık etmemeside +100 benim için.
Ayrıca Dr. Hauschka markası Biyodinamik tarımla üretiliyor bu da demek oluyor ki herseyiyle organik!
Dr. Hauschka markalı ürünleri tüm gnc mağazalarında bulabilirsiniz. Web sitesinden de online olarak satın alabilirsiniz. Tık Tık!

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder