29 Eylül 2012 Cumartesi

Sensetools - Eos Lip Balm


Merhaba,
Artık havalar bir sıcak, bir soğuk, bir rüzgârlı moduna girdi sayılır. Bu havalardan en çok etkilenen kuru ciltler ve dudaklarımız oluyor. Eee peki biz ne yapıyoruz dudak koruyucularımızı çantamızdan eksik etmiyoruz. :) Kışın daha çok kullandığım lip balm’larıma  yeni bir bebek ekledim. Eos lip balm!

Eos lip balm önceleri yurt dışından temin ediliyordu ama artık birkaç firma Türkiye’de satışını yapıyor. Tabi fiyatı yurtdışına göre biraz daha farklı. Türkiye’ye kadar gelmişken ürün, yurt dışı olaylarına da üşengeç ben girmek istemiyor tabii. :)

İlk olarak herkesi etkileyen yumurta şeklinde ki görünümü olsa gerek. Oldukça şirin tasarlanmış. Renkleri de çok hoş pastel tonlarında insanın sevesi geliyor yahuu:) Diğer klasik lip balm’lara göre daha dikkat çekici ve cici bir tasarım olduğu çok net!


Bendeniz Eos lip balm strawberry sorbet yani çilekli olanı kullanıyorum. Ama şunu diyebilir ki inanılmaz çeşitleri var. Naneli, mandalinalı, yaz meyveleri vs. epey seçenek sunuyor bize.

Yoğun sabunumsu bir yapıya sahip. Sürünce dudağınızı yumuş yumuş hissediyorsunuz. Esansı sizi rahatsız etmeyecek derecede, oldukça kullanışlı ve doğal…

Eos Lip Balm'ı sensetools'dan temin edebilirsiniz. Elinizi çabuk tutun derim stok tükeniyor!

Sevgiler,
Pelin=)

2 yorum:

  1. Ayy çok tatlı bi görünümü var ya :)) ilk bunu makyaj videolarında izledim çok beğendim nerde bulabilirim derken bu sitede karşılaştım çok teşekkürler sadece yurt dışında var sanıyodum bende ama türkiyede olmasına çok sevindim bayadan beri arıyodum bunu :D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    EOS Lip Balm'ı Türkiye'de NeVital Organik satıyor. (www.NeVital.com)
    Üstelik şu anda 10 kişiye HEDİYE ediyorlar.
    İlgilenenler detaylar için buraya tıklayabilir: http://denizdenerde.blogspot.com/2013/01/nevital-organik-ve-denizdenerde.html?spref=tw

    Herkese bol şans:-)

    YanıtlaSil