3 Eylül 2012 Pazartesi

Darphin Azahar Cleansing Micellar Water


Merhaba,
Sizlere yüz, göz ve dudak temizliği için 3’ü bir arada olan pratik bir temizleyiciden söz etmek istiyorum. Cildim haddinden dazla hassas ve kızarmaya meyilli olduğu için bu ürünün tam bana göre olduğunu düşünüyorum.

Cildinizi kuruluğa maruz bırakmadan makyajınızı çıkarmak oldukça iyi bir seçenek. Lens kullananlarda bu ürünü göz temizliğinde lensini çıkarmadan kolaylıkla kullanabilirler. Numaralı şeffaf lens taktığım için çıkarmak zorunda kaldığım lenslerimi bu ürün sayesinde çıkarmadan kolaylıkla göz makyajımı çıkarabiliyorum.

Makyajınızı çıkardıktan sonra her hangi bir durulama işlemi yapmanıza gerek kalmıyor. Kokusu ise haddinden fazla güzel. :)

2 yorum:

  1. Bu ürünün fiyatı ne kadar acaba? bi de nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. 200 ml internette 50 ile 60 lira arasında değişiyor. Satış noktalarına http://www.darphin.com.tr/?q=website_admin/node/7/&menu=949 buradan bakabilirsiniz

    YanıtlaSil