13 Ağustos 2012 Pazartesi

Hello Kitty Magic Lipstick


 Eskiden Annelerimizin kullandığı sihirli rujlar artık günümüz piyasasına sürüldü. Yaşım itibariyle bu ruju daha öncesinde 1 kere görüp kullanmaya korkmuştum ne yalan diyeyim. :)
Gördüm dediysem annemle çarşı Pazar dolaşırken gözüme çarpmıştı,
Anne bu nasıl ruj? Diye çocuklar gibi söylenmiştim. Oysaki annem gençliğinde bu rujdan sürermiş. Bense tam olarak yeşil bir ruju dudağına neden niçin hangi amaçla sürdüğünü anlamaya çalışıyordum. Testerlar dan annemin ısrarıyla denedim yeşil ruj beklerken kırmızı-pembe bir ruj oluverdi. Şaşkınlığımı dışa bile vuramamıştım. :) Annem almaya yeltendi fakat aldırmadım nedenini bende bilmiyorum sanırım Hello Kitty i bekliyordum. :)

Hello Kitty yeni bir marka ve yeni olmasına rağmen oldukça kaliteli. Sihirli rujum ise çok kalıcı, bir o kadar güzel renk veriyor. Doğal bir renk ruj sürdüğünüz belli olmuyor. Hani o kalıp gibi duran rujlar gibi değil…
Tatlış bir pembiş…
Hello Kitty ise tasarımı ve kalitesiyle ona olan güvenimi fazlaca arttırdı!

Fiyatı: 16,50 TL.
Online olarak http://www.ekkakozmetik.com/index.php  temin edebilirsiniz.




Sevgiler,
Pelin =)

1 yorum:

  1. ben size 2tlye aldığımı söylesem :)) kalkıpta 16tlyi bir taneye vereceğime 8tane alırım

    YanıtlaSil