30 Ağustos 2012 Perşembe

Golden Lady Kokulu Oje Strawberry #10

Merhaba,
Çilek kokulu bir post için çok sevdiğim Athena’nın parçası ile açılışı yapıyorum!
“Her yeni başlayan macera
Heyecan dolu çilek kokar
Gelip geçici bir hevesti
Bazen uzun bazen kısa
Aşk olayını hiç açmasak
Konuşmadan yaşasak
Sonra büyüsü bozulunca
Uzatmadan yalanlasak…”

Ne de güzel anlamlı dimi… ?

Bende kokulu ojelerimden bir tanesini seçtim ve bu da çilek oldu… Rengini çok beğendim. Parlaklığı ise resimden gayet açık belli oluyor. Sürümü kolay, oje sürmekte zorluk çeken çok kişi var onların da kolayca kullanabileceğini düşünüyorum.
Mat ojeleri sevmediğimi söylemiş miydim bilmiyorum fakat söylememişsem söyleyeyim hiç SEV-Mİ-YO-RUMM! O yüzden böyle parlak ojeler daha çok hoşuma gidiyor.

Zaten pembe sevdiğim renklerden bir tanesi. Sürümü, fırçasına diyecek yok. Golden Lady bu işi iyi yapıyor!

Kokusu ise bildiğiniz çilek esansı , parfümsü gibi. Öyle buram buram çilek kokmuyor tabi ama şuan tırnaklarımdan çilek kokusunun geldiğini söyleyebilirim.

Sevgiler,
Pelin=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder