28 Mayıs 2012 Pazartesi

Chine Glaze Bermuda Breakaway & Gabrini #17

Bu ara tırnaklarıma takmış durumdayım.Biraz makyaja ara verdim. Eyeliner ve ruj dışında birşey sürmüyorum. :/


Dün hiç kullanmadığım ojelerimi karıştırdım. Bu ikisini yakıştırdım. Gabrini simli gümüş rengini tırnağıma, chine  glaze #674’ü ise desen yapmak için kullandım.

Disklerimin içerisinde en sevdiğim desenlerden birtanesi bu. Sanırım hep bunu kullanıyorum :))

Ben bu deseni hangi renkte olursa olsun çok beğeniyorum. Desen ojesi ile olsa daha güzel olabilirdi. Ben elimdeki ojelerimi değerlendirip bitirmeye çalışıyorum :)

Sevgiler,
Pelin=)

3 yorum:

  1. merhaba,blogda bir ojeleşme etkinliğimiz var bekleriz :)

    YanıtlaSil
  2. ay farın rengine bayıldım tam yazlik cok hos
    ojelere bu deseni nasil veriyorsunuz hep goruyorum ama size sorayim?
    simdiden tsk
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  3. @Tatlı Kiraz
    Şekil diskleriyle yapıyorum
    http://kozmetikkutusu.blogspot.com/2011/08/yakaladinyakaladincomdan-siparis.html Disklere bu postumdan bakabilirsiniz :) Disklerin üzerindeki şekilleri ojeleyip fazlalığını kart ile çekiyorum stampayı üzerine getirdiğinde şekil stampaya geliyor.
    daha sonra tırnağıma baskılıyorum :)

    YanıtlaSil