1 Mayıs 2012 Salı

Acnecinamide

Cilt bakımı üzerine harika ürünleri olan  acnecinamide ile kardeşimin sivilcelerini yok ettik diyebilirim. :)
Sürekli makyaj yapanlarda da çok oluyor cilt bozukluğu, sivilceler. Acnecinamide ile sivilcelerinizden, kara noktalarınızdan kurtulmak kısa sürede kurtuluyorsunuz.

Acnecinamide sivilce mendili gözenekleri tıkayan yağ, ölü cilt hücrelerini ve atıkları temizliyor, sivilceleri, siyah noktaları, kızarıklık ve sivilce izlerini azaltıyor hem de cildi canlandırıyor.


Acnecinamide® TEMİZLEME JELİ
Temizleme jelini sürekli olmasa da kendim de kullanıyorum. Her cilt tipi için uygun. Günlük kullanabilirsiniz.

Temizleme jeli şeffaf bir yapıya sahip. Kullanım şekli de oldukça basit. Ilık su ile yüzünüzü yıkadıktan sonra jeli yüzünüze masaj yaparak sürün. Sonra bol su ile yıkayın.

150 ML. Uzun süre kullanabilirsiniz.

Acnecinamide® JEL KREM
Jel kremide kardesim mendiliyle birlikte kullanıyor. Çekirdek gibi yağlı şeyler tüketmediği sürece bu ürünler sürekli olarak fayda ediyor aslında.
Kullanmadan önce çekirdek yediğinde 2 katı cıkarken şimdi yarı yarıya.
Jel kremi sabah akşam uygulayabilirsiniz. Tabi cildinizi temizleyip ondan sonra...Temiz cilde tabaka halinde sürmeniz yeterli.



50 ML. Temizleme jeline göre daha küçük.

Acnecinamide nin işinize yarayacak çok ürünleri var. Ben Makyaj Temizleme Sütü'nü çok merak ediyorum.
Diğer ürünlerine buradan bakabilirsiniz.

Acnecinamide ile facebook' ta tanıştım. Sürekli olarak kampanya yapıp ürünlerinden hediye ediyorlar.
Sizde sorularını yanıtlayarak hediye kazanabilirsiniz.
https://www.facebook.com/Acnecinamide

Sevgiler,
Pelin=)

3 yorum:

  1. Bende kullanıyoruuuumm:)))

    YanıtlaSil
  2. Canım bende yağlanma sorunu oldukça çok var , inşallah bende memnun kalırım. Seni takibe aldım bana da beklerim :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Uzun süredir kullandığım ürünler gayet memnunum, gündüz Jel Krem üzerine makyaj yapabiliyorum, fazla yağı baskılıyor, sivilcelerim tek tük çıkıyor artık, bir de izler gitti mi tamamdır:)

    YanıtlaSil