27 Mayıs 2014 Salı

Çeyiz Alışverişi / Arçelik Küçük Ev Aletleri

Merhaba,
Sıra mutfağın olmazsa olmazları Küçük ev aletlerinde!! :)


Ben seçimimi Arçeliğin Gusto serisinden yana kullandım. Bu tarz şeyler ne kadar iyi, kaliteli olsada ben şans faktörünün daha yüksek olduğunu düşünüyorum. Şansın varsa dayanır arkadaş!! :) Umarım bende bu açıdan şanslı olurum.


Renk olarak biraz kararsızdım ama hiç bi zaman siyahdan vazgeçemediğim gibi sanırım mutfağımda baya bi siyah ağırlıklı olacak.

Kettle, Çay Makinesi, Narenciye sıkacağı, Tost Makinesi ve Katı Meyve sıkcağının dışında bir tek ekmek kızartma makinem eksik, onuda çok gereksiz gördüğüm için almayacağım. Geriye kalan blendır ve robot! onlarında siyahını bulamadığım için siyahı çıkana kadar bekleyeceğim yada en sonunda başka markadan alacağım. Henüz onlar beklemede...

 

Arçelik Gusto Serisi İnoks Çay Makinesi

İkili ısıtma sistemiyle çayınızı ve suyunuzu kaynar tutan, Gusto Serisinden şık inoks çay makinesi
229 tl 

Arçelik Gusto Serisi İnoks Su Isıtıcısı




İnox tasarımlı, hızlı kaynaması ile mutfakta en büyük yardımcı
119 TL

Arçelik Gusto Serisi İnoksTost Makinesi



Tost ve grill olanağı sunan ızgarası ile sıcacık lezzetler
235 TL

Arçelik Gusto Serisi İnoks Narenciye Sıkacağı



Gusto Serisinden vitamin dolu taptaze lezzetler
99 TL

Arçelik Gusto Serisi İnoks Katı Meyve Sıkacağı

 

800W Gücünde Geniş Besleme Ağızlı Inox Sert Meyve Sıkacağı. 
269 TL

İşte Böyle... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder