1 Şubat 2013 Cuma

Pure Beauty Jasmine Water BB Cream


Merhaba,
Son birkaç aydır herkesin gözdesi olan bb kremi bende kullandım.  Tabi benim kullanma nedenim biraz farklı. Yüzümün bir kısmına lazer epilasyon yaptırdığım için yaz kış güneş kremi kullanmak durumundayım.  Nedeni ise her hangi bir lekeye (ben, çil)  karşı önlem. 
Tercihim Pure Beauty Jasmine Water BB Cream oldu.  Bunu seçmem deki ilk neden aslında 30 spf olmasaydı.  Gittiğimden 30 spf  den yüksek bulamadım. Ne kadar yüksek olursa benim için o kadar iyi çünkü…
Pure Beauty Jasmine Water BB Cream 30 ml. Şöyle 50 ml falan olmalıydı aslında. Bana az gibi geldi birazda kutusu boş gibi… Boş gibi derken fos fos ediyor içi bitti bitecek...




Ürün genel olarak güzel. Benim cildim kurudur. Hiçbir sorun yaşamadım diyebilirim. Kapatıcılığı ise, gayet iyi. En önemlisi de südüğünüz de yüzünüz de kalıp gibi durmuyor. 

Ürünü temin etmek isterseniz watsons mağazalarına uğrayabilirsiniz.
Sevgiler,
Pelin=) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder