2 Eylül 2011 Cuma

Rahatlamak, sakinleşmek ve mor oje..

Merhaba Blogcanlar,
Dün gece ojelerimi sildim. Tırnaklarım azıcık hava alıp dinlensin dedim.. Bu akşama kadar keyifleri yerindeydi güzelce ilgilendim onlarla:) Gecede ojemi sürdüm.

Biraz sinirliydim oje sürerken. Malum etrafımızda her ne kadar görmek istemesekte protez beyinli insanlarla karşılaşıyoruz. Evet protez beyinli insancıklardır onlar. Bildiğiniz yapay zeka işte. Hanii şu yüzünüze gülüp, canım, gülüm, bebeğim diyerek melek görünümüne bürünüp şeytan olanlardan söz ediyorum. Bu protezlerden uzak durun derim aman aman.. Aksi taktirde yalancı, terbiyesiz, ahlaksız siz olursunuz. Böyle insanlara pabuç bırakmayın gerekirse hakikaten terbiyesiz siz olun. Ok dusty ;)

Gel gelelim ojeme.. Sinirim yatışsın rahatlıyım diye mor sürdüm. Mor rahatlatan, sakinleştiren ve huzur veren bir renktir. Buna istinaden diskimden güzel bir desen beğendim ve mor ojemi 2 kat sürdüm.


Bu şekilide böyle yaptım. Aslında renkli ojelermin üstüne zıt renkerle yapmak istiyorum fakat renkler belli olmuyor. Güzel canlı renkler almak gerekecek.


Bugünüde böyle atlattım.. Yarına düşmanlar çatlaya :)
Hoşçakalın.

3 yorum:

  1. Çokk güzel olmuşşş ama bu desenden yok bende yaa :D

    YanıtlaSil
  2. Ama ama bende de sendekilerin bazıları yook :( olmayanlardan denede görim bende :))

    YanıtlaSil
  3. Denemelere devam ediyorum merak etme sende devam ettt bakması bile çok zevkli :D

    Keşke diskleri kendimiz seçebilseydik ya ben ejderha istiyorummmmmm :D

    YanıtlaSil