29 Mayıs 2011 Pazar

Benefit Cosmetics Turkey

Merhaba !!
Kendimi her ne kadar bir kaşık şeker bekleyen nescafe gibiii, tatsıııız ve ümitlii hissetsemde Benefit sayesinde daha da ümitlendim:)
Ürün yelpazesi o kadar genişkii, bayıldım diyebilirim. Benim gibi kozmetik delisiyseniz sizde bayılabilirsiniz:)

İşte sizlere bir kaç örnek;

Ne şirin dimi ? Her zaman çantamızın bir köşesinde durması gereken acil durum malzemeleri:)

Eyeliner sürmeden dışarı çıkmam diyorsanız buda tam size göre!



Normalde şeftali rengi allık kullanırım ama bunun rengi gerçekten çok hoş.. Mercan pembesi.. Benim gibi beyaz tenli bayanlarda hoş durabilir:)



Benefit ürünlerine bak bak doyamadım, sizde bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca Benefit Kozmetiği Twitter'dan ve Facebook'dan takip edenlere sürprizleri olucak. Bence bu sürpriz kaçmazzzzz:)

Ben Bene-Kızı olmaya hazırım paki ya siz ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder