16 Aralık 2010 Perşembe

Ajandalarımızı kaplayalım. :)

Uğraşmaya değmez diyebilirsiniz .. haklısınızda. Kardeşimin iş eğitimi dersinde ajandayı kaplayıp süsleme yapmaları gerekiyormuş. Tabi bunu o yapmadı ben yaptım:) zaten gayet kızsal bir süsleme olduğu bariz. :=)


Benim çok hoşuma gitti. İlk başta ne alaka dedim ajanda  kaplanırmı nesini süslücez diye söylensemde aslında hoş ve güzel birşey ortaya çıktı. Annemin oturdugu yerden Ender Saraçın söylediklerini not aldığı ajandayı süsledik. :D


Malzemeler özellikle alınan birşey değil tamamen evde ne varsa:)
Keten kumaş parçası ile ajandayı kapladım. Kaplarken slikon kullanırsanız daha iyi olur. ( benim slikon sonradan aklıma geldi ) Uhu iz bırakıyor çünkü.
Üzerindeki o şekkilli kartonumsu olan aparat ise evde kalan düğün davetiyelerinden kesmiş olduğum bir davetiyenin bir kısmı:) Onuda çift taraflı banttan ufacık keserek yapıştırdım. rengi ve uyumu çok güzel oldu yakıştı ajandaya.Bir tanecikte çiçek kondurdum..

Aslında kişisel ajandalarımızn üzerini kaplayıp, kendi resmimizi ekleyebiliriz kenarlarını süsleyip. Düşününce akla çok şey geliyor.

Uzun lafın kısası böyle birşey ortaya çıktı paylaşmak istedim:)

İyi geceler..

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Bunu ben de son zamanlarda düşünüyordum ama kutu kaplamayı istiyorum. Ayakkabı kutularını filan. Hatta bunun için yapışkanlı kaplama kağıdı arıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. pelin çok güzel olmuş, kenarlarına dantel gibi ince kumaşlarda eklense dahada ilginç olur eskitme gibi :)

    YanıtlaSil
  3. bende çok beğendim pelin yapıp yollrsan seve seve kullanırım:)

    YanıtlaSil
  4. düğün anı defteri formatında olmuş:) çok güzel, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. pelin bayıldım ya cok sık duruyor :)

    beyaz adamda kabalcıda falan yapıskanlı kaplama kağıdı bulabilirsin ebru :)

    YanıtlaSil
  6. Sağolun kızlar.. :) yarım saatte yapılan birşey dediğiniz gibi değişik şeylerle süsleme olur daha şahane şeyler yapılır :) kafama eserse kendi ajandamıda yaparım belkii:)

    Teşekkür ettim hepinize:)

    YanıtlaSil
  7. çok şık duruyor ellerine sağlık pelin

    YanıtlaSil